Напишіть нам
Для всіх
Для всіхБатькамВчителямДиректорамУчням
Для всіх
Для всіхБатькамВчителямДиректорамУчням

Всі проєкти

Всі теми

Григорій Громко

Чи дійсно оцінювання НУШ “руйнує освіту України”?

Оксана Гошовська

Діти сплять на вулиці, батьки ведуть гуртки, а на 4 дитини розрахована 1 вихователька: неймовірне про дошкілля та початкову школу Норвегії

Олена Підгорна

Освіта без кордонів: перші враження українських батьків та учнів про німецькі школи

Олена Підгорна

Освітні виклики й перспективи українських дітей у Швеції: чому батьки не можуть відмовитися від “подвійної присутності”

Альона Горова

Як перетворити школу з ієрархічної установи на заклад освіти, де рішення ухвалюються в співпраці, довірі та розумінні?

Ольга Головіна

Хвилюватися – завдання вчителів, а не дітей. Досвід навчання в англійській школі

Тетяна Гордієнко

7 пізнавальних книжок для школярів на літо й не тільки

Олена Підгорна

Семестрове та річне оцінювання в нових реаліях: виклики та можливості

Тамара Береговська

Чому освітян закликають щепитися та навіщо це потрібно

Олена Підгорна, Тамара Береговська

Що таке формувальне оцінювання, чому воно потрібне учням і які основні виклики

Сергій Горбачов

Щоби знати, як компенсувати втрати освіти під час пандемії, потрібні якісні освітні вимірювання

Єгор Стадний

Профільні школи будуть не тільки у великих містах – про маніпуляцію, що шириться інтернетом